petak, 28. rujna 2018.

Zvijezda serije “Sulejman veličanstveni” teško bolesna





Glumica Nebahat Çehre (74), koja je poznata po sapunicama “Sulejman Veličanstveni” i “Strasti orijenta”, ima Alzheimerovu bolest, tvrde turski mediji.


Tvrde da je bolest Turkinju potpuno promijenila uprkos tome što je godinama vodila brigu o svom zdravlju i izgledu. Ali glumičini fanovi ne vjeruju da je bolesna jer se čini jako dobro, a u srijedu je objavila i fotografiju uz koju je istaknula da je imala ‘sretnu večer’.

Nebahat često daju komplimente da uopće ne izgleda kao da ima 74 godine zbog svoje ljepote i vitke linije, no ona tvrdi da uopće ne vježba, prenosi 24sata.hr.








– Ranije sam redovno išla u teretanu, ali često dobivala upale grla pa sam prestala. Igrala sam tenis dok mi jednom nije pozlilo na terenu, tada sam se uplašila i to napustila. Ne prakticiram nikakve sportske aktivnosti niti dijete – istakla je glumica.

Dodala je kako ima snažnu samokontrolu i dva, tri dana može obilno jesti, a potom potpuno izgubi apetit.

– Dan obavezno počnem doručkom, ali ne ručam – rekla je.

Nebahat je imala teško djetinjstvo i njezin otac, pravnik gruzijskog porijekla preminuo je od infarkta kad su joj bile samo četiri godine.

– Rano sam ostala bez oca i bila sam iznimno sramežljiva, povučena i plaha, usudila bih se čak reći uplašena djevojčica – ispričala je glumica koja se s 15 godina prijavila na takmičenje za Miss Turske.


Nebahat je pobijedila i 1960. godine je predstavljala svoju zemlju na svjetskom izboru u Londonu.

– Nikada od svoje obitelji nisam tražila novac. Na izbor ljepote su me poslali s doslovno jednom turskom lirom u džepu. Na granici su me zaustavili i nisu mi dali da idem u London jer sam premlada pa sam pod garancijom premijera ipak otišla na takmičenje. Ušla sam u avion s 50 centi, ali to je život na koji sam navikla – prisjetila se.

Nakon izbora ljepote Nebahat je dobila brojne ponude za uloge i kao 17-godišnjakinja je glumila u filmu “Yaban Gulu”. No na nju je ‘trag ostavio’ angažman u “Kamali Zeybeku” 1964. kada je upoznala glumačku legendu, pokojnog Yilmaza Güneya.

Nehabat je s njime ušla u vezu, a uskoro je saznala da on ima drugu ženu koja čeka njegovo dijete. Par je prebrodio taj problem i vjenčali su se 1967, no njihov je brak potrajao tek 15 mjeseci.

Glumica se 1976. udala za košarkaša Yavuza Demira s kojim je izdržala samo tri godine. U braku je zatrudnjela, a odlučila je pobaciti nakon što je shvatila da ju čeka još jedan ljubavni krah.

– Odrasla sam uz očuha, nisam imala pravog tatu i zbog toga nisam htjela da moje dijete prolazi istu situaciju. Tada sam sebi obećala da ću, ako budem ikad imala brak za koji vjerujem da će opstati, imati i dijete – istaknula je.

Osim što je glumila u turskim sapunicama, Nebahat je odigrala i nekoliko uloga u erotskim filmovima.

– Turska je konzervativna zemlja i nimalo mi nije bilo ugodno zbog obitelji. Ipak, pobijedila sam predrasude. Sve ovo što sam danas postigla govori mi da sam bila u pravu – zaključila je glumica koja je znala naljutit javnost jer ne nosi grudnjake ispod prozirnih majica.

Nema komentara:

Objavi komentar